  • Data: 2004-02-10 20:15:18
    Temat: Re: ZWOLNIENIE - PILNE!!!
    Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. wypowiedzenia mi umowy na okres 3 m-cy i na ten czas wypisanie mi
    urlopu
    > bezpłatnego (co moim zdaniem jest niezgodne s prawem)
    art. 174 KP "na pisemny WNIOSEK PRACOWNIKA pracodawca może mu udzielić
    urlopu bezpłatnego"

    > 3. wypowiedzenia mi umowy na okres 3 m-cy i na ten czas przeniesienie mnie
    > na stanowisko produkcyjne (fizyczne) CZY TO JEST ZGODNE Z PRAWEM? W
    KODEKSIE
    > NAPISANE JEST ZE PRACODAWCA MOZE PRZENIESC NA OKRES 3 M-CY PRACOWNIKA NA
    > INNE STANOWISKO OPDOWIADJACE KWALIFIKACJA PRACOWNIKA. CZY MUSZE SIE NA TO
    > ZGODZIC? CO OZNACZA KWALIFIKACJE PRACOWNIKA?

    Kwalifikacje pracownika - czyli czy będziesz w stanie wykonywać powierzone
    obowiązki, czyli inaczej: może cię zatrudnić poniżej kwalifikacji, o ile
    zapłaci ci co najmniej tyle co dotychczas (nie może ci zapłacić mniej).
    Twoja zgoda do tego nie jest wymagana. Odmowa wykonywania pracy może być
    potraktowana jak naruszenie podstawowych obowiązków pracowniczych i
    dostaniesz dyscyplinarkę.
    Jednakże do przeniesienia pracownika na takich zasadach muszą być spełnione
    warunki:
    1. musi być to uzasadnione potrzebami pracodawcy - likwidacja działu
    uzasadnia taką koniecność
    2. max 3 miesiące
    3. co najmniej takei samo wynagrodzenie jak dotychczas.