  • Data: 2002-09-19 10:08:29
    Temat: Re: ZUS i Sąd - moja "historia"
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pozwij Zus, o przesladowanie, umyslne powodowanie utraty zdrowia itd. Wiem
    > ze to troche smieszne ale poki im sie ludzie do dupy nie dobiara to beda
    > robic szopki noworoczne przez caly rok ;/

    Jejku jak by było fajnie gdyby to było realne. Ale w Polsce chyba taki numer by
    nie przeszedł - w USA to mogłabym dostać niezłe odszkodowanie (o ile w ogóle
    taka sprawa miała by miejsce w co wątpię). Gdybym miała pewność, że mogę coś
    takiego zrobić to nie wahałabym się nawet chwili.
    Piszesz, że to trochę śmieszne - na pewno nie dla mnie - wiesz co ja przeżyłam
    przez ten czas????? Najbardziej boli mnie to że nikogo to nie obchodzi i ZUS
    będzie dalej robił takie numery - jak nie mnie to innym ludziom i to bez
    żadnych konsekwencji.
    A może "sprawa dla reportera" by się tym zajęła albo temu podobne programy? Już
    sama nie wiem - jestem podłamana i znikąd pomocy ;-((((

    Pozdr. pa pa
    Karen