    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS i Sąd - moja "historia"
    Date: Wed, 18 Sep 2002 13:53:54 +0200

    Użytkownik "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:am9kuu$jkg$1@news2.tpi.pl...

    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sorry za czarny chumor ale teraz powinni pozwac dziadka niech odda
    > ZUS to najwieksza banda kretynow i zlodzieji

    Jest chyba jeszcze jeden aspekt sprawy:
    Jeśli faktycznie ZUS wypłacił 29.9. rentę/emeryturę za październik, a więc
    za miesiąc, za który się świadczenie nie należy (bo Dziadek zmarł 30.9.), to
    miał również prawo potrącić nienależną wypłatę z wypłaty świadczenia
    pośmiertnego (chyba tak się to nazywa). Jeśli tego nie uczynił a wypłacił
    całe należne świadczenie pośmiertne, to teraz niech udowodni, że to nie
    odebrał Dziadek tylko inna osoba.

    Z.K.