  • 1. Data: 2002-07-22 08:58:23
    Temat: ZUS absolwentow
    Od: "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl>

    Witam Szanownych grupowiczow,

    Mam takie pytanie: czy ustawa zwalniajaca absolwentow z placenia ZUS-u
    weszla w zycie (chodzi o wlasna dzialalnosc gospodarcza)?
    Czy bedac na drugim kierunku studiow i majac skonczone 26 lat dalej posiadam
    status absolwenta? Jesli nie to czy moge skorzystac z tej ulgi (jestem
    studentka studiow dziennych)?
    Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam

    Marta

  • 2. Data: 2002-07-22 11:13:47
    Temat: Re: ZUS absolwentow
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> napisał w
    wiadomości:
    > Witam Szanownych grupowiczow,
    >
    > Mam takie pytanie: czy ustawa zwalniajaca absolwentow z placenia ZUS-u
    > weszla w zycie (chodzi o wlasna dzialalnosc gospodarcza)?
    [...]

    Dokładniej mówiąc to są plany zwolnienia absolwentów z obowiązkowego
    opłacania składek na ubezpieczeniea emerytalne (okres bezskładkowy) a nie z
    wszystkich składek ZUS. Na razie nic się w tej kwestii nie zmeniło i na
    dzień dzisiejszy przywilej prowadzenia działalności to 600 zł miesięcznie.
    Szczególy można znaleźć na stronie http://www.1praca.gov.pl

    Serwiz