  • 11. Data: 2006-05-17 05:41:40
    Temat: Re: ZUS a przedawnienie- roszczenia.
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrne6jdj5.rhq.joshua@tau.ceti.pl...
    > Dnia Tue, 16 May 2006 10:55:30 +0200, Maverick31 napisał(a):
    > Zaraz, ustalmy: ZUS twierdzi że nie złożono druku ZMUA (bodajże)
    > o wyrejestrowaniu z powodu zaprzestania działalności? Nie masz
    > potwierdzonej
    > przez nich kopii?

    Nie wiem. to nie byla moja dzialanosc. Wiem natomiast, ze kilka lat temu
    sasiedzi znajomej zalali biuro dokumentnie (rura pekla i caly sufit
    przemokl). Widzialem te papiery i wiele z nich (szczegolnie te pisane na
    atramentowce) byly po prostu nieczytelne.

    > Hmm - czyli nie masz dowodu na to że było? W takim razie nieciekawa
    > sprawa,
    > niestety :(

    sprawa jest rozwojowa bo pisma z urzedow sa wyciagane a to zajmuje troche
    czasu, ktorego ZUS juz nie chce dawac.

    > To bez znaczenia - ZUS ma swoją piaskownicę i nie obchodzi go co się
    > dzieje
    > poza nią, niestety. Choć jeśli dojdzie do spotkania w sądzie to już może
    > mieć jakiś wpływ na decyzję.
    >

    > Przepraszam, to papiery pies zjadł?

    Jak wyzej pisalem byl potop w biurze.:(
    Niemniej minelo juz kilka dobrych lat i nie zdziwilbym sie, gdyby wiele
    dokumentów bylo deletowanych po upływie 5 lat.

  • 12. Data: 2006-05-17 07:32:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 07:41:40 +0200, Maverick31 napisał(a):

> [...]
    > przemokl). Widzialem te papiery i wiele z nich (szczegolnie te pisane na
    > atramentowce) byly po prostu nieczytelne.

    No to faktycznie bardzo niemiło...

    > sprawa jest rozwojowa bo pisma z urzedow sa wyciagane a to zajmuje troche
    > czasu, ktorego ZUS juz nie chce dawac.

    Tylko że jeśli ZUS twierdzi że pismo wyrejestrowania działalności nie było
    złożone, to w tym momencie niewiele nie da się poradzić...

    > Jak wyzej pisalem byl potop w biurze.:(
    > Niemniej minelo juz kilka dobrych lat i nie zdziwilbym sie, gdyby wiele
    > dokumentów bylo deletowanych po upływie 5 lat.

    Biorąc pod uwagę 10-letni okres przedawnienia dla ZUSu to byłoby to niezbyt
    rozsądne ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2006-05-17 08:14:52
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 maj o godzinie 07:41, na pl.soc.prawo, Maverick31 napisał(a):

    > Nie wiem. to nie byla moja dzialanosc.

    To najpierw się "dowiedz" by móc udzielać się na grupie - bo w sumie to co
    mamy polemizować skoro ani ty nie wiesz ani my nie wiemy i nie znamy
    sytuacji?

    > Wiem natomiast, ze kilka lat temu sasiedzi znajomej zalali biuro dokumentnie
    > (rura pekla i caly sufit przemokl). Widzialem te papiery i wiele z nich
    > (szczegolnie te pisane na atramentowce) byly po prostu nieczytelne.

    Podjęta została procedura odtwarzania dokumentacji?
    Domyślam się że nie - więc to wina tych osób że nie zgłosiły faktu
    utraty/zniszczenia/zagubienia dokumentacji.
    Wyobraż sobie teraz że gdyby posępowali zgodnie z logiką i procedurą -
    wcześniej by się dowiedzieli o "zgrzytach" jakie panują.

    > sprawa jest rozwojowa bo pisma z urzedow sa wyciagane a to zajmuje troche
    > czasu, ktorego ZUS juz nie chce dawac.

    Zus nie ma ZWUA i ZFA/ZPA twoich znajomych - oni sami też nie mają - sprawa
    jest jasna i jednoznaczna - nie zostały te dokumenty złożone.

    --
    Herbi
    17-05-2006 10:14:49