  • Data: 2003-01-18 08:32:56
    Temat: Re: ZUS a Umowa zlecenia
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    od umowy zlecenia są odprowadzane składki zusowskie
    nie trzeba do tego działalności gospodarczej (to jest tzw. działalnosc
    wykonywana osobiście)

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie

    // wskazówki nt odczytywania kalkulacji www.ePolisa.republika.pl/pdf.htm

    Użytkownik szarwal <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b09haj$j2t$...@n...gazeta.pl...