  • Data: 2006-09-29 22:22:08
    Temat: Re: ZUS a 26lat - okres karencji?
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:efk1oa$bf0$1@mx1.internetia.pl...

    > Tylko,że te szpitale o których piszesz robią to bez żadnych
    podstaw,bo
    > jeśli absolwent/skreślony z listy studentów ma ubezpieczenie przez 4
    > miesiące od ukończenia uczelni/skreślenia to tym bardziej jest
    > ubezpieczony przed obroną.

    Napisałam ogólnie o przepisach, nie wiem jak traktowani są studenci
    (może bardziej ulgowo), ale również w dawnym PRL, bardziej liberalnych
    czasach, w przypadku przyjęcia na leczenie szpitalne trzeba było
    dostarczyć aktualną legitymację ubezpieczeniową lub inny dokument
    potwierdzający prawo do bezpłatnego leczenia pod rygorem pokrycia
    kosztów leczenia szpitalnego.

    wa