    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZAIKS i te sprawy
    Date: Sat, 17 Dec 2011 20:48:00 +0100

    On 2011-12-16 20:06:31 +0000, "amba" <a...@m...eu.pl> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message
    > Pytanie masz w pierwszej wiadomości w wątku.

    > wyjaśnij, czemu wg Ciebie jak napisałeś.

    > że nie 'co'?

    NIe kwalifikujesz się, gdyż: wprawdzie być może nie osiągniesz z tego
    tytułu korzyści materialnych, gdyż w szczególności nie masz zamiaru
    okazjonalnie wykonywać na żywo utworu, podczas imprezy z wiązanej z
    uroczystością państwową, szkolną itd.
    Czyli sam wiesz, że nie.

    > napisano: "w szczególności" - nie jest to wymienione enumeratywnie,
    > zatem nie wiem czy moje spotkanie by podlegało, czy nie.

    Dawaj nazwę tej uroczystości państwowej czy szkolnej, którą teraz
    wymyślisz zamiast czegoś w rodzaju kółka.

    > " Wolno nieodpłatnie wykonywać publicznie opublikowane utwory [...]
    > muzyczne [...] , jeżeli nie łączy się z tym osiąganie korzyści
    > majątkowych"

    Więc wszystko jasne, o ile poczytamy dalej (choć i tak nie dotyczy to ciebie)

    > Może ktoś podać intepretację jakich sytuacji to dotyczy, a jakich nie
    > dotyczy. (Przynajmniej przykłady).

    Proszę:

    Art. 31. (...)
    Dotyczy to w szczególności okazjonalnego wykonywania na żywo,
    związanego ze sprawowaniem kultu religijnego, uroczystościami
    państwowymi, szkolnymi, obchodami i imprezami powszechnie dostępnymi, z
    wyłączeniem jednak imprez reklamowych, promocyjnych i wyborczych.

    To jest właśnie przykład podany w przepisie - wolno zaśpiewać Prawy Do
    Lewego za darmo. Dotyczy to w szczególności okazjonalnego wykonywania
    na żywo, związanego itd.

    > podaj przykład 'dozwolonego użytku',

    Podawałem.
    Rusz 4 litery i przeczytaj.

    > (najbardziej podobny do zapodanego w pytaniu przewodnim tego wątku

    Też podawałem, ale cię nie interesował - wprawdzie nie rozumiem
    dlaczego, gdyż IMHO świetnie pasował, ale to ty rządzisz, nie ja.

    --
    Bydlę