  • Data: 2002-01-09 22:13:09
    Temat: Re: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> writes:

    > Nie musisz dzwonić przez NOM. W ogóle nie musisz wybierać żadnego numeru
    > telefonu.

    Ja, na mocy umowy z TPSA, moge wybierac takie numery telefonow jaki mi
    sie podobaja. W umowie z TPSA godze sie na wystawienie przez TPSA
    faktury za moje rozmowy. I to wszystko. Jesli jestes w stanie wykazac,
    ze powinienem interesowac sie jakims regulaminem NOM, to pokaz.
    Tylko konkretnie, zeby bylo wiadomo na jakiej podstawie prawnej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator