  • Data: 2002-01-05 11:57:57
    Temat: Re: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl> writes:

    > W prawie cywilnym nie ma obowiązku zawierania wszystkich umów na pismie.
    > Oferta handlowa NOM jest ofertą w rozumieniu prawa cywilnego. Dzwoniąc -
    > aprobujesz ją, więc zawierasz umowę. To wystarczy, żeby NOM mógł żadać
    > zapłaty za świadczenie, które wykonał.

    Tylko ze dzwoniac to ja dzialam zgodnie z umowa z TPSA, a nie z NOMem.

    Ale to tak naprawde istotne nie jest.
    To, co jest istotne, to stanowisko sądu, gdyby TPSA nie chciala wystawiac
    faktur za uslugi swiadczone wspolnie z NOMem. Czy to stanowisko bedzie
    zgodne ze zdrowym rozsadkiem, czy nie, to juz nie od nas zalezy.
    Na pewno nie bedzie tak, zeby dzwonic bez konca przez 1044 i za to nie
    placic - dlatego widze dwa wyjscia - koniec NOMu lub (jedyne zgodne moim
    zdaniem z prawem i zdrowym rozsadkiem) umieszczanie na fakturze uslug
    wykonanych przy wspoludziale NOM.

    Bo to nie sa uslugi wykonane tylko przez NOM - gdyby tak bylo, to TPSA
    nic by z nich nie dostawala.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator