    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z Cyklu ,,Wesołe opowieści''
    Date: Sat, 26 Mar 2011 22:44:57 +0100

    W dniu 26.03.2011 21:10, jb pisze:
    > No nie żartuj, że nie wiesz, że poniżej 250 zł to lepiej ukraść, a nie
    > oszukać. Wygląda na to, że byle lump spod budki w piwem ma większą wiedzę
    > prawną niż ty - bo ci panowie wiedzą, że lepiej kraść, i do jakiej kwoty.

    Akurat niespecjalnie czuję się zgaszony faktem, że moja wiedza w
    zakresie ,,jak korzystniej ociulać bliźniego'' jest niska.

    Po prostu dziwi mnie to, że za 8 groszy można iść do pierdla, a za 200zł
    nie.

    ATPO: Czy kradzieże się sumują? Powiedzmy, że złodziej kradnie przez
    miesiąc codziennie coś za 200zł tej samej osobie. Czy po drugiej
    kradzieży to już jednak jest przestępstwo, czy nadal można mu nagwizdać?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek