    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Date: Sat, 1 Nov 2003 10:34:00 +0100

    Użytkownik "Wirtualna" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:bnvsbc$ava$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > i tu ironia - polskiego prawa jazdy nie chonoruja w USA, ale wystarczy za
    > 30pln dokupic w blankiet miedzynarodowy (bo chyba nie zdaje sie nan
    jakichs
    > egzaminow) i w usa z tymi samymi umiejetnosciami i wiedza prowadzic juz
    > mozemy.

    Bo ja wiem czy to ironia ...
    Musisz miec przeciez ten blankiet miedzynarodowy zeby wogole jezdzic autem
    poza granicami naszego kraju ...
    Dodatkow na polskim miedzynarodowym prawku mozesz jezdzic w USA przez 3
    miesiace (niestety nie mozesz wykupic na nie ubezpieczenia ani auta :) -
    sprawdzone empirycznie przez mojego brata w wakacje ...

    Dodatkowo dla c...@w...pl uwazam ze jesli nie potrafisz jezdzic na stiku
    to nie potrafisz jezdzic :) Bo przesiasc sie z stika na auto odbywa sie
    wlasciwie bez problemu ... jednak z auto na stika i juz masz problem ...

    Aaaa i jeszcze jedno :) Nie musisz chodzic na kurs jak chcesz zdawac prawko
    ... szczegolnie ze masz juz udowodnione ze potrafisz jezdzic ...