    From: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysokość czynszu
    Date: Wed, 06 Jan 2010 11:11:53 +0100

    R De pisze:

    > No po prostu świetnie. Zwróć uwagę, że każda osoba zwracająca się o pomoc w
    > ramach grupy dyskusyjnej, spodziewa się odpowiedzi od osób, mających coś do
    > powiedzenia w zadanym temacie. Ponieważ prosiłaś - wyjaśniam.

    No po prostu świetnie. Zwróć uwagę, że Twoje wyjaśnienia nie dają mi
    możliwości odniesienia się do Twojej sytuacji. Mam coś do powiedzenia w
    temacie i ustawę w miarę znam. Ale piszesz zbyt chaotycznie, jak na moje
    możliwości. Nadal nie wiem, kto jest właścicielem i jakie opłaty Ci
    podniesiono oraz co uważasz za czynsz.

    A tak BTW woda płacona ryczałtem czy też wg wodomierza nie gwarantuje
    braku dopłat po rozliczeniu okresowym wodomierza głównego.

    D.