  • Data: 2020-10-13 14:24:52
    Temat: Re: Wyrys z ewidencji gruntów i budynków.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mogę się dowiedzieć.
    Mogę co najwyżej potwierdzić lub zaprzeczyć, ale jest jeszcze opcja, że EKW nic nie
    da (znam prawie na pamięć).
    Deweloper ma jeszcze sporo miejsc w garażu, wynajmuje je zamiast sprzedać, więc moim
    zdaniem teoretycznie kilka piwnic może być
    pomieszczeniami niewyodrębnionymi położonymi w obrysie garażu (a nie w obrysie części
    wspólnej).
    Każdej kanciapy na szczotki nie musisz wyodrębniać i ujawniać, prawda?

    -----