eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrok zapadl w lipcu - do dzis nie jest prawomocny. Co zrobic? › Re: Wyrok zapadl w lipcu - do dzis nie jest prawomocny. Co zrobic?
  • Data: 2005-12-05 20:43:36
    Temat: Re: Wyrok zapadl w lipcu - do dzis nie jest prawomocny. Co zrobic?
    Od: w...@g...pl (wisp1966) szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > to nie ma znaczenia, wyrok albo jest, albo nie jest prawomocny
    > niezależnie od stwierdzenia tego przez jakąś pieczątkę
    > możesz iść ze skargą do przewodniczącego wydziału albo prezesa sądu

    Dzieki - tak wlasnie zrobie.

    Problem polegal na tym, ze nie moge wydostac oryginalow dokumentow
    potrzebnych tej kobiecie do zycia, dopoki na owej pieczatce nie ma
    wpisanej daty i podpisu sedziego.
    Tez uwazam, ze natychmiast po ogloszeniu wyroku powinni mi wydac
    oryginaly, a sobie zostawic kopie w aktach, ale.... Sedzia dopisal notke
    na wyroku, aby oryginaly dokumentow wydac _po uprawomocnieniu_ wyroku...

    A poniewaz nie wiedzialam, do kogo sie zwrocic - zwrocilam sie z
    pytaniem tutaj....
    pzdr
    A.