    From: "Piotr" <a...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Date: Tue, 24 Jan 2012 20:58:05 +0100

    Użytkownik "pszestempca" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jfn13f$bha$1@node2.news.atman.pl...
    > Parę dni temu otrzymałem wyrok nakazowy wydany przez Sąd Rejonowy w
    > Słupsku. Sprawa dotyczy nie udzielenia odpowiedzi na pismo skierowane
    > przez Straż Gminną w Kobylnicy odnośnie tego kto przekroczył prędkość
    > prowadząc pojazd, którego jestem właścicielem. Pojazd mogłem prowadzić
    > ja lub żona, ciężko to obecnie stwierdzić, bo miało to miejsce w
    > kwietniu ubiegłego roku, jechaliśmy wtedy razem. Straż ponoć prowadziła
    > w tej sprawie korespondencję, ale ze względu na to, że przez 2-3
    > miesiące nie odwiedzałem skrzynki pocztowej w miejscu zameldowania,
> [...]

    Sprawa prosta. Sąd wydał wyrok. Masz 7 dni na odwołanie. Jeśli uważasz, że
    jesteś pokrzywdzony i masz na to jakieś dowody (zaznaczam dowody-np. braki
    proceduralne), to się odwołujesz. Tylko czy warto tracić czas na całą sprawę
    (pisanie pism, konsultacje, szukanie w internecie, wizyty w sądzie) dla
    niecałych 300 złotych?
    Warto też przeczytać KP w Sprawach Wykroczeń.
    Na przyszłośc jeźdź przepisowo lub sprawdzaj skrzynkę pocztową czy nie ma
    awizo i będzie OK :-)
    Pozdrawiam,