    From: m...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy w Orange
    Date: 7 Sep 2006 06:13:11 -0700

    Maciej Bebenek wrote:

    > bzdura.

    > bzdura

    Po kojelnej wymianie inforacji z przedstawicielami Orange, powiedziano
    mi ze jest to w regulaminie swiadczenia uslug, na ktory abonent zgadza
    sie przy podpisaniu umowy, ze rozwiac umowe mozna dopiero po zaplaceniu
    ostatniej faktury. Faktycznie jest taki zapis, jak sie sciagne cale
    ogolne warunki umowy.

    Nie rozumiem sytuacji - zalozmy ze zalegam z jedna platnoscia, bo nie
    stac mnie na telefon - wypowiadam umowe (bo nie mam kontraktu) zeby nie
    generowac wiecej dlugow, a oni beda mnie obciazac do konca swiata?
    Powiedziano mi tez ze powinienem sie zorientowac ze cos jest nie tak,
    bo telefon byl caly czas aktywny. Z tym, ze jak juz pisalem nie ma mnie
    w Polsce i telefon ostatnio wlaczony byl ponad poltora roku temu - zona
    zapomniala pinu, zreszta i tak nie mielismy potrzeby go wlaczac.

    Czy moge sobie pozwolic na odrzucenie ich roszczen? Moge wynajac
    prawnika ale to smieszna kwota, chodzi mi tylko o zasady. Na
    wypowiedzeniu umowy, ktora przygotowal, podpisal i przystawil pieczatke
    pracownik Orange w salonie, nie ma ani slowa o tym ze wypowiedzenie
    wazne jest warunkowo. Jest tylko napisane ze wypowiedzenie wchodzi w
    zycie w ciagu 30dni od momentu podpisania przez pracownika Orange, a on
    to podpisal przy mnie, w salonie. Zreszta jest data.
    Wiec w koncu co jest wazne - wypowiedzenie umowy ktore ja fizycznie mam
    w rece, czy jakies tam ich regulaminy do sciagniecia z www? Czy jako
    konusment mam obowiazek znac te wszystkie paragrafy, czy moge oczekiwac
    kompetnecji od pracownikow Orange?

    Pozdrawiam,
    Marcin Gora