    From: "tomek" <1...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy o prace
    Date: Sun, 25 Sep 2005 14:02:14 +0200

    > Jezeli tak to czy
    >>

    > Jesteś kolejnym dowodowemu na to że L4 nie powinno być płatne, zwłaszcza
    > w okresie wypowiedzenia. Pernamentnie wykorzystują to tacy jak ty.
    > Jasnowidząco przewidujesz że zachorujesz?

    Co znaczy tacy jak ja? Na jakiej podstawie twierdzisz ze chce L4
    wykorzystac? Swoja droga przechodze teraz powazne przeziebienie i nie wiem
    czy nie przeciagnie sie az do pazdziernika. Musze od 1.01 pracowac w innej
    firmie a byc moze nie bede mogl osobiscie zlozyc wypowiedzenia przed
    koncem wrzesnia (przy okazji czy moge wyslac je poleconym?).
    A ten przepis ze wypowiedzenie rozpoczyna sie od pierwszego jest po prostu
    idiotyczny. Nie rozumiem dlaczego nie liczy sie 90dni od momentu zlozenia
    wypowiedzenia.
    Jedyna nadzieja to porozumienie stron choc znajac moich pracodawcow beda
    problemy bo to bardzo zlosliwi ludzie.

    Pozdrawiam
    TOmek