  • 1. Data: 2002-03-20 07:56:29
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: t...@s...pl (Tomik)

    Witam
    mam nastepujacy problem

    podpisalem umowe z fima telekomunikacyjna na swiadczenie uslug. W
    umowie byl punkt ze polaczenie bedzie kablem. W rzeczywistosci zrobili
    mi polaczenie radiowe. Czy wobec takiego niewypelnienia warunku umowy
    mam prawo ja wypowiedziec?
    Czy moglibyscie podac mi jakies paragrafy na ktorych moge sie oprzec?

    Przeewrtowalem ustawe o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialnoœci za szkod? wyrz?dzon? przez produkt niebezpieczny
    z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. Nr 22, poz. 271), ale nic odpowiedniego nie
    znalazlem.

    Z gory dzieki za pomoc.

    Tomik
    t...@s...com

  • 2. Data: 2002-03-20 09:10:07
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Uzytkownik "Tomik" <t...@s...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > mam prawo ja wypowiedziec?
    > Czy moglibyscie podac mi jakies paragrafy na ktorych moge sie oprzec?

    Art. 354. § 1 KC. Dluznik powinien wykonac zobowiazanie zgodnie z jego
    trescia i w sposób odpowiadajacy jego celowi spoleczno-gospodarczemu oraz
    zasadom wspólzycia spolecznego, a jezeli istnieja w tym zakresie ustalone
    zwyczaje - takze w sposób odpowiadajacy tym zwyczajom.

  • 3. Data: 2002-03-20 09:53:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    W momencie podpisania takiej umowy powinienes dostac równiez regulamin
    ,który odpowiada na twoje pytania .Umowa moze zostac rozwiazana przez kazda
    ze Stron zgodnie z postanowieniami Regulaminu .Przeczytaj lub zwróc sie o
    uzupelnienie do swojego operatora . Sandra

  • 4. Data: 2002-03-20 11:01:03
    Od: t...@s...pl (Tomik)

    On Wed, 20 Mar 2002 10:53:02 +0100, "Sandra"
    <d...@w...pl.pl.invalid> wrote:

> [...]
    >ze Stron zgodnie z postanowieniami Regulaminu .Przeczytaj lub zwróc sie o
    >uzupelnienie do swojego operatora . Sandra

    Dzieki.

    Mam regulamin - ale nie ma w nim punktu mowiacego o rozwiazaniu umowy
    w przypadku niespelnienia jej warunkow. Tak wiec mysle, ze w tym
    momencie stosuja sie przepisy ogolne. Chociaz moze nie mam racji?

    Czy jesli nie ma w regulaminie punktu o rozwiazaniu umowy (nie ma tez
    punktu mowiacego ze umowy nie mozna rozwiazac) to nie moge
    wypowiedziec takiej umowy?

    Tomik

  • 5. Data: 2002-03-20 13:58:30
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

> [...]
    ma tez
    > punktu mowiacego ze umowy nie mozna rozwiazac) to nie moge

    Jasne, ze mozesz.
    Jesli w umowie chodzilo o to, zeby bylo przez kabel to rozwiaz,
    nic ci nie zrobia.
    Jesli beda pozniej problemy (zwrot kasy, sad) mozesz powiedziec,
    ze dla Ciebie bylo wazne, zeby przez kabel a nie sygnal radiowy
    bo boli Cie glowa, cokolwiek.

    --
    Piotr Skaba