    From: t...@s...pl (Tomik)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Date: Wed, 20 Mar 2002 11:01:03 GMT

    On Wed, 20 Mar 2002 10:53:02 +0100, "Sandra"
    <d...@w...pl.pl.invalid> wrote:

    >W momencie podpisania takiej umowy powinienes dostac równiez regulamin
    >,który odpowiada na twoje pytania .Umowa moze zostac rozwiazana przez kazda
    >ze Stron zgodnie z postanowieniami Regulaminu .Przeczytaj lub zwróc sie o
    >uzupelnienie do swojego operatora . Sandra

    Dzieki.

    Mam regulamin - ale nie ma w nim punktu mowiacego o rozwiazaniu umowy
    w przypadku niespelnienia jej warunkow. Tak wiec mysle, ze w tym
    momencie stosuja sie przepisy ogolne. Chociaz moze nie mam racji?

    Czy jesli nie ma w regulaminie punktu o rozwiazaniu umowy (nie ma tez
    punktu mowiacego ze umowy nie mozna rozwiazac) to nie moge
    wypowiedziec takiej umowy?

    Tomik