    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Date: Thu, 06 May 2004 17:24:43 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 6. maja 2004 00:44 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ma być co najmniej 30 dni, więc i rok wcześniej może być.

    No właśnie, jak tak też myślę, ale nie podoba mi się (z punktu widzenia
    biznesmena), że miałbym ponosić koszty tego, że ktoś rok wcześniej
    wypowiada umowę. Wiadome > 30 dni popieram, ale wg mnie powinna być też
    górna granica. Bo tak, to już w dniu podpisania umowy mogę podrzucić
    wymówienie. I firma będzie ponosić koszty jego obsługi.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)