  • 1. Data: 2003-10-13 18:01:11
    Temat: Wypowiedzenie i tepsa
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Witam

    Zaczne od tego ze zmienilem Neostrade(czas cyrografu 12 miesiecy) na SDI
    (umowa bez ograniczen czasowych).
    W umowie o SDI jest zapisane ze przy rezygnacji z uslugi obowiazuje 30
    dniowy okres wypowiedzenia.
    I wlasnie z tym mam problem ... Wg mnie wypowiedzienie to okres kiedy obie
    strony spelniaja warunki umowy, czyli ja place za SDI a oni mi udostepniaja
    internet przez te SDI.
    W momencie przejscia na Neostrade SDI automatycznie (no prawie bo jednak
    tydzien to trwalo:) zostaje odlaczone. Czyli w tym momencie TEPSA
    zaprzestaje swiadczenia uslugi SDI czyli wlasciwie lamie umowe.
    Oczywiscie abonament za SDI trzeba uiscic z wyprzedzeniem.
    SDI wylaczyli mi 15 wrzesnia a Neostrade wlaczyli 5 dni pozniej. Czyli
    mialem SDI 15 dni wrzesnia za ktore zaplacilem juz w sierpniu, a 15 dni
    nastepne zostaly hmm zabrane przez TEPSE :)
    Dodatkowo TEPSA oczywiscie zgodnie z terminem wysylania rachunkow sciagnela
    ze mnie za miesiac pazdziernik caly abonament.

    Wg mnie TEPSA powinna oddac mi kase za 15 dni wrzesnia i za caly pazdziernik
    bo przeciez nie swiadczyla mi uslugi SDI.

    Jak to jest z tymi wypowiedzeniami umow o swiadczenie uslug ... Ja
    zaplacilem za SDI a TEPSA przerwala udostepnianie mi SDI... Czyli wzieli
    kase za nic ...

    Pozdrawiam Flashi

  • 2. Data: 2003-10-14 16:04:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie i tepsa
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak to jest z tymi wypowiedzeniami umow o swiadczenie uslug ... Ja
    > zaplacilem za SDI a TEPSA przerwala udostepnianie mi SDI... Czyli wzieli

    Nie mogę uwierzyć że nikt nie wie;) A mnie to też bardzo interesuje :)

    Pozdr

  • 3. Data: 2003-10-14 16:51:12
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "pietia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mogę uwierzyć że nikt nie wie;) A mnie to też bardzo interesuje :)

    Na przyszlosc wytnij tresc do ktorej sie nie odnosisz zeby mniej danych
    przesylac :)
    Nie trzeba odsylac calego posta zeby dodac jedno zdanie :D

    Dziwne to ... szukalem juz dosc duzo o wypowiedzeniach ... ale ciagle nie
    znalazlem czy okres wypowiedzenia to czas w ktorym MUSZA obie strony
    spelniac warunki umowy ...

    > Pozdr

    Pozdr takze :)