  • Date: Fri, 03 Oct 2008 20:55:00 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie a wynagrodzenie

    p...@g...com pisze:
    > Witam grupowiczow,
    > chce zmienic prace i zrobic to w sposob plynny. Od grudnia chcialbym
    > rozpoczac prace w nowej firmie. Ze starej firmy chcialbym otrzymac
    > pelne, miesieczne wynagrodzenie, a nie np. za polowe listopada.

    Dlaczego mialbys otrzymac wynagrodzenie za polowe listopada? Zakladam ze
    pracujesz na pelnym etacie wiec Twoje wypowiedzenie bedzie obowiazywac
    od 1 listopada.

    > Jak to zrobic, aby w starej firmie pracowac do konca listopada?

    Zlozyc wypowiedzenie przed 1 listopada.

    > Czy
    > okres wypowiedzenia jest obowiazkowy,

    nie

    tj. gdy umowa zostanie
    > rozwiazana 1 listopada, wtedy mam obowiazek pracowac rowno miesiac,
    > chyba, ze zostane z tego obowiazku zwolniony

    Tak. Mozna rozwiazac umowe za porozumieniem stron np.

    -- ale wtedy przysluguje
    > mi i tak odszkodowanie? Dobrze mysle?

    Jakie odszkodowanie? Za co?

    > Czy to odszkodowanie bedzie wyzsze/nizsze od wynagrodzenia?

    Jakie odszkodowanie?

    > Nie wiadomo jak pracodawca zareaguje na informacje o moim odejsciu,
    > moze byc troche emocji i mozemy sie nie porozumiec..

    A jak ma zareagowac? Skladasz wypowiedzenie i juz - przeciez to normalna
    sprawa.

    Jacek Kustra