    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU
    Date: Mon, 15 Dec 2003 14:00:04 +0100

    Magda wrote:

    > Witam
    > Chyba już nie potzrebuję porady, ale chcę się z Wami podzielić moim
    > doświadczeniem z PZU. Jakiś czas temu pisałam, że mam kłopoty z wypłatą
    > odszkodowania przez PZU.

    Firmy ubezpieczeinowe "rutynowo" odmawiaja wyplat odszkodowania pod byle
    pretekstem. Licza na to, ze po paru miesiacach lub nawet latach klient
    zgodzi odpuszi lub "pojdzie na uklad", ze mu dadza bez odsetek i jego
    kosztow.

    NIe ma rady, trzeba sie przygotowac do procesu..

    Acha jest jescze Rzecznik Praw Ubezpieczonych (Pan Rogowski)

    Boguslaw