  • Data: 2014-01-11 01:00:41
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Daniel Pyra d...@s...be.gazeta.pl ...

    > Od 5 lat praktycznie codziennie próbuję i jak na złość żaden patrol nie
    > chce mnie złapać.
    > Masz zatem jakąś inną odpowiedź na zadane pytanie?

    Ja ostatnio dmuchałem jak okazało sie, ze mi kierunkowskaz cos nie domaga,
    bo sie cos z masa w lampie stało i mrugał na zmianę ze stopem.
    Patrol sobie wymyslił, ze jak jade "niesprawnym" SIC! autem to na pewno
    jestem pijany i mam dmuchnac...

    Kilka lat temu kumpel mi opowiadał, jak go w zimie zatrzymali do dmuchania.
    Mowi im, ze wraca z trasy, jedzie dostawczakiem 14 godzina i chyba musiałby
    byc nienormalny zeby jechac pijanym. I zapytał ich jak go wybrali:
    A oni ze utrzymywał wiekszy odstep od poprzedzajacego samochodu niz reszta
    i dodatkowo zuł gumę.

    aura to był snieg, slisko, kumpel spojrzał na nich z politowaniem, dmuchnał
    i pojechał dalej.

    Wiec da sie... trzeba sie tylko nad wyraz bezpiecznie zachowywac na drodze.
    Kto wie, moze łapią tych co jada zgodnie z limitem predkosci...