  • Data: 2010-11-30 21:09:03
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku Krzysztof napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > "Jacek /Jaco/ Jakubowski" <j...@p...fm> napisał

    > A co tu ma do rzeczy moje "chcenie"?
    > Po prostu chciałbym wiedzieć, za co ponosi odpowiedzialność nauczyciel,
    > jaki jest jej zakres.
    > Bo wychodzi na to, że kompletnie żaden.
    Kłamiesz czy głupiś?
    Nauczyciel dyżurujący odpowie za niedopełnienie obowiązków, jeśli zamiast
    dyżurować pójdzie sobie zapalić lub wypić kawę do pokoju nauczycielskiego.
    Ale w momencie wydarzenia może być na dyżurze w odległości 5 metrów i nie
    zdąży dobiec przeszkodzić Jasiowi walnąć Zosię długopisem w oko? Powinien
    odpowiadać w myśl zasady, że ktoś beknąć musi - nieważne czy winien?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.