eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    From: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów
    naprawy?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 20:14:00 +0200

    Użytkownik "Pamela" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1158072326.765308.273200@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    dzięki GREG ;) właśnie takich konkretów oczekiwałem

    Jan Werbiński napisał(a):
    > I jechałeś z pełną prędkością nie widząc drogi przed sobą? Nie
    dopuszczając
    > do siebie myśli, że sytuacja na drodze jest zmienna?

    >ehhh....tak jechałem właśnie tak jak mówisz/piszesz....ja nie
    >twierdze ze to nie jest moja wina, tylko chce się dowiedzieć co mam
    >dalej robić i czy koleś faktycznie ma prawo domagać się pokrycia
    >jakiś kosztów!
    Chcesz niestety, żeby ktoś Ci napisał, że możesz nie ponosić konsekwencji
    tego co zrobiłeś.
    Kilka osób już Ci napisało, że musisz pokryć koszty, ponieważ to Ty
    spowodowałeś kolizję, mimo to jednak kombinujesz jak się z tego wyłgać.
    Możesz oczywiście zgłosić się do PZU po odszkodowanie z polisy tamtego auta,
    ale jak usłyszą tą historię to Cię wyśmieją. W sądzie prawdopodobnie będzie
    podobnie (i zapłacisz koszty sądowe).

    Pzdr
    Czabu