eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    From: greg <g...@p...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów
    naprawy?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 14:40:04 +0200
    To: Pamela <l...@w...pl>

    Pamela napisał(a):

    > a czy ja jestem również poszkodowanym, czy tylko kierowca ma prawo
    > domagać się piniędzy? pytam serio bo od tych wszystkich odpowiedzi
    > juz sam nie wiem...

    To ze jestes rowniez poszkodowany nie ulega watpliwosci nie mniej jednak
    zostales poszkodowany ze wzgledu na swoja niostrozna jazde. Co do
    zaplaty na rzecz wlalsciciela samochodu niczym bym sie nie przejmowal
    jak chce niech kieruje sprawe do sadu, a ty bedziesz udowadnial ze on
    jest rowniez odpowiedzialny za powstala szkode. A w jakiej czesci niech
    sad ustali. To ze nalezy jezdzic ostroznie nie ulega watpliwosci, nie
    mozemy jednak dochodzic do absurdow tejze ostroznosci badz co badz kazdy
    uczestnik ruchu musi byc ostrozny, a juz na pewno stosowac sie do znakow
    drogowych.Gdybysmy chieli stosowac zasade ograniczonego zaufania do
    wszystkich sytuacji to bysmy zakonczyli jazde na pierwszym skrzyzowaniu
    to jest moja subiektywna ocena byc moze sie myle.