    From: "VanVonVen" <vanvonven@USUN__TO.interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek na lotnisku - odszkodowanie?
    Date: Sat, 7 Mar 2009 09:26:13 +0100

    > Niech się cieszy, że nie dostał Nagrody Darvina :-)
    >
    > Przy okazji... to dowód, że Polski nie opuszczają najtęższe mózgi :-)

    Natomiast Twoja wypowiedz, pokazuje jak jestesmy "bratnim" narodem.

    Nie wiem czy wiesz, lecz jeśli chodzi o sprawy bezpieczenstwa to np. w
    miejscu pracy pracodawca powinien dolozyc wszelkich staran, aby nie dopuscic
    do wypadku. Nawet gdyby najwiekszy idiota wsadzil sobie palce w miejsce
    (niezabezpieczone), w ktore wsadzac nie powinien, pracodawca sprawe w sadzie
    przegra wlasnie za niedolozenie wszelkich staran, aby niebezpieczenstwo
    wyeliminowac.

    Szkoda, ze mieszkamy w kraju, w ktorym sa wlasnie tacy ludzie jak Ty. Takie
    postrzeganie otaczajacego swiata, przyczynia sie do tego, ze to co poza moim
    domem, bliskim otoczeniem, to juz niewazne, bo jesli cos sie komus stanie,
    to NA PEWNO nie Tobie.
    Zycze Ci, abys nigdy nie popelnial bledow, choc pewnie i tak ich nie
    popelniasz - Mr Perfect.