    From: "pan_edziu" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek - co dalej?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 17:12:02 +0000 (UTC)

    Cut <c...@c...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Wczoraj w godzinach wieczornych miałem wypadek samochodowy. Wracając do
    > domu, jadąc po prostej drodze wjechał do mnie na "czołowe" inny samochód
    > (...)
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojtek

    Ja bym takiego ch**a pijaka po procesie karnym który go czeka (można być na
    takim procesie oskarżycielem posiłkowym?), ścigał cywilnie za wszelkie straty
    które w takim wypadku poniosłem (te na leczenie, z racji utraconych dochodów
    itd itd), oczywiście gromadząc wszystkie papiery które będą o tym świadczyć.
    I może jeszcze na dokładkę odszkodowanie za straty moralne, ale znając sądy
    będzie bardzo ciężko udowodnić że się takowe poniosło. I niech ch* komornicy
    zjedzą.

    p.e.