    From: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek
    Date: Sun, 20 Oct 2002 23:41:47 +0200

    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > czy posiadajac tak krotko AC ma sens zglaszac to zdazenie do pzu??
    > czy oni pokryja koszty naprawy??
    > to jest moje pierwsze auto, a OC i NW posiadam od 11 wrzesnia...
    > jakie procedury obowiazuja w pzu, przy tego rodzaju zdarzeniach??
    > czy moge miec jakies klopoty jak to zglosze, (jestem nie letni, mam
    > 17,5 lat, a prawko posiadam nie caly miesiac)

    AC działa natychmiast po zawarciu umowy. Procedura jest taka,
    że po zgłoszeniu szkody telefonicznie (022)8406115 czekasz na
    oględziny rzecoznawcy.Równocześnie rozgladasz się za warsztatem,który
    podejmie sie naprawy. Po oględzinach dostajesz wstępną ocenę szkód i
    kosztorys,
    policzony od najwyższych stawek ASO. No i naprawiasz auto albo jeśli
    koszt
    naprawy przekracza wartość samochodu - kasacja ;-(

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]