    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajmujący a udostępnienie mieszkania
    Date: Wed, 9 Apr 2008 05:47:29 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 08.04.2008 Paweł Marcisz <p...@g...com> napisał/a:

    > Ale ja się najzupełniej zgadzam, że wynajmujący nie może ot tak
    > wchodzić do tego lokalu. Nie zgadzam się tylko z tym, żeby takie
    > wchodzenie było przestępstwem z art. 193 KK.

    Zresztą można mieć tez pewnie wątpliwości co do samego "wdzierania". Ale
    jak już właściciel-nieposiadacz wejdzie to zawsze mu mozna powiedzieć psik
    a jesli nie usłucha to jednak chyba art. 193kk (..albo wbrew żądaniu osoby
    uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza), plus art. 343kc gdzie
    stoi, że takie wdzieranie można odeprzeć nawet siłą.
    Nb. nie jestem przekonany czy literalne traktowanie zapisów art. 193 w
    zakresie interpretacji słówka "cudzy" jest tak do końca bezpieczne, bo to
    MZ oznacza, że przy 2ch współnajemcach jeden drugiem może powiedziec psik
    a jak tamten nie usłucha będzie to naruszenie miru :)

    --
    Marcin