  • 1. Data: 2006-09-08 17:00:28
    Temat: Wynajmowane mieszkanie i wymiana zamkow
    Od: "Anna K." <n...@s...pl>

    Witam grupowiczow,

    czy wynajmujac mieszkanie mam prawo wymienic zamki bez wiedzy wlasciciela?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Anka

  • 2. Data: 2006-09-08 17:08:41
    Temat: Re: Wynajmowane mieszkanie i wymiana zamkow
    Od: mac <mac@.pl>

    Anna K. napisał(a):
    > Witam grupowiczow,
    >
    > czy wynajmujac mieszkanie mam prawo wymienic zamki bez wiedzy wlasciciela?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi
    > Anka

    A czy wlasciciel ma prawo wejsc bez twojej zgody do mieszkania majac
    klucze?
    P.

  • 3. Data: 2006-09-08 17:25:44
    Od: "Anna K." <n...@s...pl>

    >A czy wlasciciel ma prawo wejsc bez twojej zgody do mieszkania majac
    >klucze?

    Tak? W koncu to jego mieszkanie?
    Anka

  • 4. Data: 2006-09-08 18:25:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anna K." <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tak? W koncu to jego mieszkanie?

    Nie. Własność tu nie ma nic do rzeczy. W końcu je wynajął. W dobrze pojętym
    własnym interesie właściciel powinien zachęcić wynajmującego do wymiany zamków.
    inaczej, w razie podejrzanej kradzieży będzie pierwszym podejrzanym. Zwłaszcza,
    jak się na miejscu znajdą jego świeże ślady.

  • 5. Data: 2006-09-09 02:27:50
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Anna K. wrote:
    > Witam grupowiczow,
    >
    > czy wynajmujac mieszkanie mam prawo wymienic zamki bez wiedzy wlasciciela?

    tak.

  • 6. Data: 2006-09-09 02:28:47
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    mac wrote:
    > A czy wlasciciel ma prawo wejsc bez twojej zgody do mieszkania majac
    > klucze?

    Nie.
    Po za szczególnymi przypadkami, kiedy np. coś się wali, pali, a nie może
    się skontaktować z wynajmującym.

  • 7. Data: 2006-09-09 08:17:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Anna K." <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Własność tu nie ma nic do rzeczy. W końcu je wynajął. W dobrze pojętym
    > własnym interesie właściciel powinien zachęcić wynajmującego do wymiany zamków.

    Najemcę.
    Ale pewnie w taki sposób, żeby nie pozostawić trwałych zmian (jakiejś
    kolejnej dziury w drzwiach) bez uzgodnienia z właścicielem.

    Renata

  • 8. Data: 2006-09-09 15:12:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneg4u98.n29.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn
    .waw.pl...

    > Ale pewnie w taki sposób, żeby nie pozostawić trwałych zmian (jakiejś
    > kolejnej dziury w drzwiach) bez uzgodnienia z właścicielem.

    Wymiana wkładki kosztuje coś koło 10 zł. Element jest typowy i wymienialny. Po
    zwrocie mieszkania właściciel może sobie spokojnie włożyć swoją.

  • 9. Data: 2006-09-10 16:29:00
    Od: "Anna K." <n...@s...pl>

    > Witam grupowiczow,
    > czy wynajmujac mieszkanie mam prawo wymienic zamki bez wiedzy wlasciciela?

    Dziekuje za odpowiedzi, teraz juz wszystko jasne.
    Pozdrawiam
    Anka

  • 10. Data: 2006-09-12 16:27:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    witek wrote:

    > Nie.
    > Po za szczególnymi przypadkami, kiedy np. coś się wali, pali, a nie może
    > się skontaktować z wynajmującym.

    Kiedy się wali, pali, to może (zresztą nie tylko on) wejść i bez klucza
    (razem z drzwiami).