    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Sat, 11 Aug 2018 06:57:58 GMT

    On 2018-08-11, Queequeg <q...@t...no1> wrote:
> [...]
    > wraca do normy i pokazuje realne zużycie.
    >
    > Amperomierz pokazuje między tymi przewodami 1.61A:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/pomiar.jpg
    >
    > Łazienka jest przy klatce schodowej, w sumie to najbliższy punkt do
    > sąsiada z prawej strony... ale nie chcę wyrokować.
    >
    > Rozłączyłem to teraz (i zapisałem dokładną godzinę rozłączenia), zadzwonię
    > jutro do właścicielki i powiem jej, jak to wygląda. Tyle że ona jest
    > osobą, którą trzeba prowadzić za rękę, więc pewnie rozłoży ręce i "ojejku
    > no ja nie wiem", więc to ja będe musiał jakoś to rozwiązać.

    Nieźle. Czyta się to prawie jak kryminał :) Ale MZ błąd, że rozłączyłeś,
    bo jak faktycznie ktoś podczepiony to jest szansa, że spłoszysz i może
    próbować zacierać dowody.

    > Gdzie wg Was właścicielka powinna skierować dalsze kroki (pytam, bo ona na
    > pewno nie będzie wiedziała)? Do konserwatora? Przejść się od razu na
    > Policję?

    Do konserwatora/elektryka, ale nie tego co mógł spieprzyć. Przyda Ci się
    MZ niezwiązny świadek, który zna się na rzeczy. A jak potwierdzi, że
    ktos się podłączył to MZ policja. Konserwator o tyle chyba byłby lepszy,
    że jest miejscowy, czyli powinien mieć dostęp do instalacji w budynku, a
    nie tylko w obrębie Twojej chalupy.

    --
    Marcin