  • Data: 2018-08-11 23:14:51
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pojęcia nie mam. Dla zakładu energetycznego sprawa kończy się na
    > liczniku. Więc oni mają to w D4.

    Właśnie stwierdzili, że nie. Cóż, zobaczymy, sam jestem ciekawy co z tego
    wyjdzie.

    > Ty się rozliczasz z włascicielką i z nią musisz się dogadać/sądzić.

    Ona twierdzi, że jak mieszkanie stało puste to nic nie nabijało prądu,
    a bezpieczniki były wtedy włączone.

    Ciężko będzie bo tak naprawdę nie wiem, czy to ciągnie od samego początku
    czy od pewnego momentu. Może w rachunkach za prąd wyjdzie, ale też
    rachunki będą zaburzone przez to, że jest lato i klima ciągle chodzi.

    Może Innogy coś ustali. Może zgłosi to gdzieś dalej, tzn. na Policję (samo
    Innogy lub właścicielka). Okaże się w poniedziałek.