    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Thu, 09 Aug 2018 23:56:03 GMT

    On 2018-08-09, Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Poza tym, że bolce w gniazdku w łazience (i tym samym np. obudowa
    > pralki) będą podłączone pod fazę (środek ochrony przeciw porażeniu
    > nazywany dawniej "zerowaniem"), to faktycznie "nic się nie
    > będzie działo" :-)

    A jak to jest w praktyce? To całe PEN czy ziemia przy trzech kablach,
    rzeczywiście zeruje, czy nawet jeśli prawidłowo podłączone to jest tam
    jakiś potencjał?

    Pytam, bo mnie zawsze coś kopie, na zasadzie, że siądę np na kafelkach
    czy nawet parkiecie gołymi nogami i dotknę np. metalowej obudowy kompa,
    a już nie daj bóg czegoś z kablówką.

    --
    Marcin