  • Data: 2012-01-21 12:48:35
    Temat: Re: Wynajem + brak meldunku + sasiad grozacy policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2012 13:36, Liwiusz pisze:

    > Wszystko wygląda na to, że kary już nie ma. I bardzo dobrze. Skończy się
    > straszenie nią na pl.soc.prawo, niczym czarną wołgą :)

    I dobrze i niedobrze... Zostaje "pusty" przepis, za którego złamanie
    nawet teoretycznie kara nie grozi, no i pozostaje burdel z urzędową
    korespondencją, co może być pięknie wykorzystywane przez różnych
    oszustów i ich windykatorów.

    Wg. mnie powinien być centralny rejestr "skrzynek kontaktowych"
    obywateli, tak żeby tylko korespondencja wysyłana tam była "ważna", ale
    za to żeby była zawsze "ważna". Nawet jeśli będzie to skrytka pocztowa
    na jakiejś poczcie...