    From: PINTO <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Wymuszanie" ujawniana danych osobowych - pytania
    Date: Sun, 03 Oct 2004 18:17:39 +0200

    Użytkownik Dorota D. napisał:

    > Użytkownik "PINTO" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pinto, no naprawdę nie przesadzaj. Ja myślałam, że już zrozumiałeś, o co w
    > tym wszystkim chodzi. Jesteś podejrzany o robienie przekrętów, wobec czego
    > zostałeś poproszony o jakieś udokumentowanie własnej tożsamości. To dla
    > ochrony innych, a nie żeby Ciebie stłamsić. Cholera, no... Trochę mniej
    > paranoi... Poza tym nikt Cię nie szantażuje.
    >
    > D.

    > szantażują, nie wymagają. Oni proszą, przy czym wysłanie kserokopii
    > dokumentu jest tu działaniem dobrowolnym. Kolega jest chyba nieco
> [...]
    Dorotko, to chyba Ty jesteś przewraźliwiona!.
    O Allegro rozmawialiśmy na innym forum. No i jedyne co było jasne to, to
    że Tam wszystkim wszystko jedno.
    Tym razem chodzi o inną firmę (która to może w analogii do działania
    Allegro, też wymaga potwierdzeń tożsamości - wysyłka za pobraniem
    sprzętu komputerowego,etc. Mają swoje powody - nie wnikam, ale też mnie
    to się nie podoba). Nie wymagą od Ciebie (Dorotko) zrozumienia, myśl
    Sobie co chcesz. A co do domniemanych podejrzeniach wobec mojej osoby to
    trochę przesadziłaś, kto powiedział że jestem podejrzany o czego kolwiek.
    A czy nie jest szantaż?: wyślij dane i Ci wyślę dopiero towar!. No może
    masz inną definicję?
    Nikt nie zmusza zawsze mogę nie kupować.

    Dla grupowiczów:
    O Allegro też możemy porozmawiać! Zapraszam