  • 1. Data: 2004-04-22 07:04:50
    Temat: Wymówienie umowy o pracę
    Od: f...@b...pl

    Jestem w następującej sytuacji:
    umowę o pracę podpisałem 31 października 2003 roku, z terminem rozpoczęcia pracy
    1 listopada 2003. Czy jeżeli złożę wymównienie np. 29 kwietnia przysługuje mi
    dwu tygodniowy czy już miesięczny okres wypowiedzenia?

    Z góry dziękuję,

  • 2. Data: 2004-04-23 11:44:45
    Temat: Re: Wymówienie umowy o pracę
    Od: MEva <x...@x...pl>

    22 Apr 2004 09:04:50 +0200, na pl.soc.prawo, f...@b...pl
    napisał(a):

> [...]
    > 1 listopada 2003. Czy jeżeli złożę wymównienie np. 29 kwietnia przysługuje mi
    > dwu tygodniowy czy już miesięczny okres wypowiedzenia?

    umowa na jaki okres zatrudnienia?

  • 3. Data: 2004-04-23 12:16:17
    Od: f...@b...pl

    > 22 Apr 2004 09:04:50 +0200, na pl.soc.prawo, f...@b...pl

    > umowa na jaki okres zatrudnienia?

    Na czas nieokreślony. Nie wiem czy to jest ważne, ale wcześniej miałem umowę z
    tym samym procodawcą (też na czas nieokreślony - pracowałem ok. 6 miesięcy).
    Zmieniły się zasady, i stara umowa została rozwiązana i podpisana nowa.

    Z góry dziękuję,

  • 4. Data: 2004-04-23 18:52:29
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Okres wypowiedzenia zależy od całego ciągłego okresu zatrudnienia u danego
    pracodawcy (bez względu na liczbę umów o pracę).
    Okres wypowiedzenia będzie co najmniej 1 miesiąc (liczy się staż od
    zatrudnienia do rozwiązania umowy o pracę).

    Pozdrawiam

    wa