  • Data: 2005-04-11 14:21:17
    Temat: Re: Wymigam sie od fotoradaru strazy miejskiej ?
    Od: "gribek1" <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnd5l0sc.3pl.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Mon, 11 Apr 2005 14:58:19 +0200,
    > kam <X#k...@w...pl#X> screamed:
    > Jesli chce byc w porzadku i sie przyznac, ze to on prowadzil, to punkty
    > go rzeczywiscie nie omina.
    > Artur

    Dwa tygodnie temu miałem identyczną sprawe. Jechałem 140 na 80tce. Dostałem
    wezwanie do zapłaty, 400 pln i 10 ptk. karnych. Zdjącie wyszło tak marnie,
    że powiedziałem, że to nie Ja i nie pamiętam kto prowadził bo to była sobota
    i kilka osób jeździło, ale żaden się nie przyznaje. Dostałem 200 pln do
    zapłaty i 0 (zero) ptk. bo nie mogą ukarać ptk. samochodu. Inna sprawa jak
    zdjęcie jet wyraźne i widać paszcze, wtedy nie ma przebacz.

    pozdrawiam gribek1