  • 1. Data: 2011-01-11 15:38:27
    Temat: Re: Wymiar urlopu a skreślenie z listy studentów
    Od: Tomek <t...@g...com>

    A może wypowie się ktoś, kto zajmuje się takimi sprawami na co dzień?
    Chcę mieć pewność zanim pójdę do kadr i zacznę się kłócić.
    Może jakieś akty prawne? Rozporządzenia?

  • 2. Data: 2011-01-11 19:42:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/11/2011 9:38 AM, Tomek wrote:
    > A może wypowie się ktoś, kto zajmuje się takimi sprawami na co dzień?
    > Chcę mieć pewność zanim pójdę do kadr i zacznę się kłócić.
    > Może jakieś akty prawne? Rozporządzenia?

    jakby tu taki byl to by sie pewnie wypowiedzial,
    ale oni siedza w kancelariach i trzepia kase.

  • 3. Data: 2011-01-13 10:36:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011, Tomek wrote:

    > A może wypowie się ktoś, kto zajmuje się takimi sprawami na co dzień?

    To jeszcze zależy, czy oczekujesz odpowiedzi pozytywnej czy negatywnej.
    Z pozytywnej wypowiedzi niewiele Ci przyjdzie - kodeks pracy nie zabrania
    aby warunki były korzystniejsze dla pracownika niż ustawowe, więc
    zakład *MOŻE* stosować warunki korzystniejsze - ale z tego nie będzie
    wynikało, że wszystkie inne zakładu *MUSZĄ* też tak robić.

    > Chcę mieć pewność zanim pójdę do kadr i zacznę się kłócić.

    Odzywam się na wypadek pojawienia się odpowiedzi pozytywnej (dla
    Ciebie), z uwagą jak wyżej :)

    > Może jakieś akty prawne? Rozporządzenia?

    ...układy zbiorowe, regulaminy... (u Ciebie mogą być inne)

    pzdr, Gotfryd