eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele /
    Bojkotujący
    Date: Mon, 20 Nov 2017 09:10:04 +0100

    W dniu 19.11.2017 o 08:52, Danusia pisze:

    > Czytaj ze zrozumieniem. Czy ja napisałam że pomiary uznawane są za
    > prawidłowe przy otwartym oknie, NIE. Żaden lokator nie podpisze
    > protokołu gdy ciągu nie ma przy zamkniętych oknach. Kominiarze
    > sprawdzają i pokazują tylko jaka jest różnica przy zamkniętym i otwartym
    > oknie

    Po cholerę sprawdzają? Ma wyjść przy zamkniętych i koniec tematu. Jak
    kombinują z otwieraniem okien, to znaczy, że jest za mały przepływ
    (zwykle bo okna wymienione na fulplastik bez nawiewników) i kombinują
    jak tu zrobić, żeby wyszło dobrze. A trzeba załozyć nawiewniki lub
    wyciąć 10 cm uszczelki.

    Jeśli cię proszą o otwieranie w czasie pomiarów, to znaczy, że jest źle.
    Albo okna za szczelnie, albo kanał zapchany albo po prostu zły projekt
    np wentylacja grawitacyjna na ostatnim piętrze.

    Shrek