  • 1. Data: 2004-02-10 15:06:56
    Temat: Wymeldowanie z mieszkania
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam!
    Prosze o informacje czy mozna sie wymeldowac z mieszkania bez podawania
    nowego adresu. Dodam, ze osobnik jest plci okropnie brzydkiej, ale
    przekroczyl 28 rok zywota (WKU chyba zdjelo Go z celownika). Jesli odpowiedz
    brzmi "nie", prosze o wyjasnienie jakim sposobem niektorzy bezdomni NIE MAJA
    meldunku.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2004-02-10 15:12:54
    Temat: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odpowiedz
    > brzmi "nie", prosze o wyjasnienie jakim sposobem niektorzy bezdomni NIE

    WKU Go nie zdjęło.
    Do 45 roku życia do wy- i zameldowania maszeruje się z ksiażeczką wojskową.

    Pozdr

  • 3. Data: 2004-02-10 15:32:20
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > WKU Go nie zdjęło.
    > Do 45 roku życia do wy- i zameldowania maszeruje się z ksiażeczką
    wojskową.

    > Pozdr
    ========
    Chyba wyrazilem sie nieprecyzyjnie :-(. Wiem, ze WKU jest big brother'em, i
    to chyba nawet do 5 dyszek :-(. Kilka ladnych lat temu (+/- 10)
    wymeldowywalem sie ("stale") i nie moglem tego uczynic nie podawszy nowego
    adresu. Interesuje mnie, czy dzis - zawitawszy do "Biura Spraw
    Obywatelskich" z ksiega wojskowa w zabkach - moge wymeldowac sie... pod
    najblizszy most ;-)?
    Nieustajaco pozdrawiam!
    PL

  • 4. Data: 2004-02-10 17:15:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Interesuje mnie, czy dzis - zawitawszy do "Biura Spraw
    > Obywatelskich" z ksiega wojskowa w zabkach - moge wymeldowac sie... pod
    > najblizszy most ;-)?

    TAK

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 5. Data: 2004-02-10 19:23:25
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    > TAK

    to wytlumacz mi jakim cudem? niemozliwe jest wymoldowanei sie donikad.
    Ludfzie bez stalego zameldowania to sa tylko te osoby ktore zostaly
    wymeldowane w wyniku sadowego nakazu. Wg ustawy gmina ma obowiazek
    zameldowac takiego osobnika w lokalu z mienia komunalnego. Niestety w
    ustawie tej jest forma "w ramach mozliwosci", jako ze gminy pozbywaja sie
    majatku sprzedajac co siue tylko da po prostu czesto sie zdarza ze nie
    wykonuja swojego obowiazku i stad bezdomni bez zameldowania. Niewatpliwie
    jednak to anomalia prawna po w porzadku prawnym na dzien dzisiajszy
    niemozliwe jest nei miec zameldowania. Niestety rzeczywistosc jak zwykle
    powala niedobre prawo.

  • 6. Data: 2004-02-10 19:25:19
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004 16:32:20 +0100, PL wrote:
    > Interesuje mnie, czy dzis - zawitawszy do "Biura Spraw
    > Obywatelskich" z ksiega wojskowa w zabkach - moge wymeldowac sie... pod
    > najblizszy most ;-)?
    A czemu nie? Skoro zameldowanie jest tylko oficjalnym potwierdzeniem
    prawdziwego miejsca swojego pobytu, to nie ma żadnej podstawy prawnej do
    utrzymywania fikcji literackiej, żeby tylko WKU mogło czuć się
    usatysfakcjonowane posiadając adres, na który ewentualnie zawsze mogłoby
    coś wysłać.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 7. Data: 2004-02-10 19:25:32
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]
    odpowiedz
    > brzmi "nie", prosze o wyjasnienie jakim sposobem niektorzy bezdomni NIE

    nie mozna, a co do tego ma WKU??? poza tym obowiazek odbycia zasadniczej
    sluzby wojskowej mija z koncem roku w ktorym obywatel konczy 28 rok zycia a
    nie dzien po urodzinach .

  • 8. Data: 2004-02-10 19:28:39
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]
    > adresu. Interesuje mnie, czy dzis - zawitawszy do "Biura Spraw
    > Obywatelskich" z ksiega wojskowa w zabkach - moge wymeldowac sie... pod

    aha, teraz rozumiem skad pytanie o WKU, zle wiadomosci: z tego co wiem
    ustawa o zameldoaniu w ogole sie ne izmienila i wciaz nie da sie wymeldowac
    ze stalego wymeldowania. nawet na zyczenie. I jest to dosyc lopgiczne, osoby
    bez stalego zameldowania w teorii bylyby niekaralne za mniejsze
    przezstepstwa - nie wsposob byloby wsylac zawiadomienia o rozprawie..

  • 9. Data: 2004-02-10 20:35:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> napisał w wiadomości

    pod

    > to wytlumacz mi jakim cudem? niemozliwe jest wymoldowanei sie donikad.

    Idziesz do urzedu miast/dzielnicy w wypisanym druczkiem wymeldowania z
    pobytu stalego. Poswiadczasz to wlasnym podpisem. Pani wydaje ci druczek
    potwierdzajacy wymeldowanie. I jestes oficjalnie bezddomnym.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 10. Data: 2004-02-11 04:51:41
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    The_foe wrote:

    > I jest to dosyc lopgiczne, osoby
    > bez stalego zameldowania w teorii bylyby niekaralne za mniejsze
    > przezstepstwa - nie wsposob byloby wsylac zawiadomienia o rozprawie..

    jest jeszcze tymczasowe aresztowanie...

    KG