    From: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Date: Tue, 10 Feb 2004 20:25:19 +0100

    On Tue, 10 Feb 2004 16:32:20 +0100, PL wrote:
    > Interesuje mnie, czy dzis - zawitawszy do "Biura Spraw
    > Obywatelskich" z ksiega wojskowa w zabkach - moge wymeldowac sie... pod
    > najblizszy most ;-)?
    A czemu nie? Skoro zameldowanie jest tylko oficjalnym potwierdzeniem
    prawdziwego miejsca swojego pobytu, to nie ma żadnej podstawy prawnej do
    utrzymywania fikcji literackiej, żeby tylko WKU mogło czuć się
    usatysfakcjonowane posiadając adres, na który ewentualnie zawsze mogłoby
    coś wysłać.
    Pozdrawiam,
    MArta