  • Data: 2004-02-16 07:43:23
    Temat: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.02.15.22.01.25.665480@NOSPAMprawo.neos
    trada.pl...

    > Albo można się wymeldować "pod most" albo nie można.
    > Koleś twierdzi, że to właśnie zrobił. Ja mu wierzę. Oczywiście
    > twierdzenie, że w ogóle nie ma obowiązku meldunkowego to nadinterpretacja.
    > Ale jeśli ktoś mieszka w takich miejscach, jak ...Dworzec Centralny, to go
    > nie zameldują.

    Mówisz o zupelnie czyms innym.
    Czy twierdzisz, ze zdanie;
    <cytat>
    "Od 2000 albo 2001 roku nie ma w Polsce obowiązku meldunkowego, (informacja
    z Urzędu Miasta, ale nie znam dokładnie podtsawy prawnej).
    </cytat>
    jest prawdziwe? Wg mnie jest poboznym zyczeniem.

    Czy nie jest oczywiste, ze jak zostawiam czesc cytatu w moim poscie to
    odnosze sie do tego cytatu a nie np do 1 wypowiedzi w wątku? Ja nie odnosze
    sie do dywagacji o mozliwosci wymeldowania donikad - bo w tym temacie
    wypowiedzialem sie juz w innym miejscu tego watku. Oczywiscie ze MOZNA
    wymeldowac sie "pod most".

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H