    From: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Date: Sat, 1 Nov 2008 10:16:02 +0100

    >Jeśli chodzi o użyczenie na czas nieoznaczony, to moim skromnym
    >zdaniem można teoretycznie wypowiedzieć w trybie natychmiastowym,
    >czyli tak aby osoba zamieszkująca miała możliwość wyprowadzić się "bez
    >zbędnej zwłoki" - w praktyce pewnie miesiąc będzie sensowny. Ale to
    >moje dywagacje.

    No tak ale A placi za utrzymanie od kilku lat mieszkania nalezacego do B.

    Troche mi teraz namieszales :)

    Moim zdaniem to jest to uzyczenie ale w formie najmu bez zawartej umowy
    pisemnej poniewaz B nie ponosi zadnych kosztow utzrymania swojego mieszkania
    tylko tymi kosztami obciazony jest A. Zamiast A placic za wynajecie B po
    prostu ponosi wszelkie koszty utrzymania mieszkania. Takie jest moje zdanie
    ale ja nie jestem prawnikiem wiec moge sie znacznie mylic.

    Po drugie czytalem o takim przypadku, podobnym do tego. I tam bylo napisane
    ze jesli A nie moze sie gdzie indziej zameldowac, bo to mieszkanie jest jego
    "gniazem rodzinnym" to B musi mu zapewnic lokal zastepczy lub taki lokal
    wskazac.

    Prosze o wyjasnienia.

    Pozdrawiam serdecznie
    Jaro