  • 21. Data: 2007-07-19 00:09:06
    Temat: Re: Wymeldowanie wspolmalzonka
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:f7m12a$v92$1@news.dialog.net.pl...
    > I ty chcesz takiemu zaprzeczać???

    Ależ gdzież bym śmiał.
    1. Nauczyciel ma zawsze rację.
    2 Jeżeli nauczyciel nie ma racji, patrz punkt pierwszy.

  • 22. Data: 2007-07-19 07:56:29
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Przemysław Płaskowicki pisze:

    > To, że urzędnicy sie nie zgodzili niczego nie udowadnia.

    Ale w omawianym przypadku mieli rację - samodzielnie nie można się
    zameldować nie mając tytułu prawnego do lokalu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 23. Data: 2007-07-19 17:21:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz wrote:

    > Ale w omawianym przypadku mieli rację - samodzielnie nie można się
    > zameldować nie mając tytułu prawnego do lokalu.

    Powiem więcej - nie mając tytułu prawnego nie można nawet zamieszkać.

    Jak ktoś już mieszka - tytuł prawny (np. ustną umowę użyczenia) ma.
    Kwestia udowodnienia.

  • 24. Data: 2007-07-20 14:36:26
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:gbg1n4-s31.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Twoja ocena wynika z kompletnej nieznajomości przepisów.

    to mnie oświeć "nauczycielu" - jak dotąd raz się tu wypowiedziałeś i ani be
    ani me o przepisach

  • 25. Data: 2007-07-20 14:37:30
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > bzdury.

    to samo mogę powiedzieć o twoich odpowiedziach dopóki nie wskażesz mi
    podstawę prawną twych twierdzeń

  • 26. Data: 2007-07-20 14:38:44
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:f7l420$6s7$1@inews.gazeta.pl witek

    > Przemyśl tę opinię.
    > Wygłosił ja osobnik, który opiera się
    > <cit>(news:f7i7od$b1q$1@atlantis.news.tpi.pl).
    > wyłacznie na kp, orzecznictwie, doktrynie i swojej długoletniej wiedzy
    > prawniczej
    > </cit>
    > oraz który jest
    > <cit>(news:f7ib2a$ltg$1@nemesis.news.tpi.pl)
    > swego pewien na 100%, bo jestem praktykiem :) i bazuje w tym
> [...]

    jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia tylko obrażanie drugich to
    nie powinienes się tu w ogóle wypowiadac
    a jak chcesz cos powiedziec - to tylko w kwestii pytania i z przepisami,
    prosze

  • 27. Data: 2007-07-20 14:39:39
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:39g1n4-s31.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > "Podstawą prawną" do wymeldowania jakiejś osoby jest wyprowadzka tejże
    > osoby.

    podaj podstawę prawną swych twierdzen bo o to tu chodzi, jak twierdzi wyżej
    Jotte

  • 28. Data: 2007-07-20 18:36:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > to samo mogę powiedzieć o twoich odpowiedziach dopóki nie wskażesz mi
    > podstawę prawną twych twierdzeń
    idź się dziecko leczyć.

  • 29. Data: 2007-07-20 19:44:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krzysiek wrote:

    > to mnie oświeć "nauczycielu" - jak dotąd raz się tu wypowiedziałeś i ani be
    > ani me o przepisach

    Zapoznaj się łaskawie z AKTUALNĄ ustawą o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych.

  • 30. Data: 2007-07-20 20:51:49
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:0tf7n4-vh9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zapoznaj się łaskawie z AKTUALNĄ ustawą o ewidencji ludności i dowodach
    > osobistych.

    bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź - na pewno się zapoznam :)

    miłego weekendu

    pzdr
    Krzysiek