    From: "lublex" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie - czy osobiście?
    Date: Sat, 11 Oct 2008 08:43:45 +0200

    Użytkownik "raB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gcoh09$50h$1@inews.gazeta.pl...

    (...)
    > bardziej skomplikowane - wymeldowanie na podstawie decyzji
    > administracyjnej. Nie dosc, ze rodzice musieliby jakies dziwne dokumenty
    > skladac, to jeszcze pobierana jest oplata za wydanie decyzji ;>

    Dodaj do tego konieczniść udowodnienia przez rodziców, że dziecię już nie
    mieszka (świadkowie - sąsiedzi), wizyty dzielnicowego zbierającego
    odpowiednie oświadczenia itp. a na koniec i tak informują, że nie wymeldują
    bo mają wątpliwości co do stanu faktycznego, bo WKU, bo US, bo ZUS ale
    informują, że można się odwoływać w terminie..., do... etc.
    Przerabiałem to w zeszłym roku. Okazało się, że najprościej było udać się do
    konsulatu (syn mieszka na stałe za granicą) przedstawić dokumenty o stałym
    pobycie i potwierdzić pełnomocnictwo (imienne dla mnie) do wymeldowania (za
    zgodność,,, podpis... okrągła czerwona pieczęć z orłem...i takie tam). Po
    przesłaniu mi pełnomocnictwa udałem się do Urzędu i proces wymeldowania
    trwał 10 minut. Dodatkowo potrzebny był jeszcze akt urodzenia syna, ale to
    już mieliśmy.

    pozdr
    lublex