  • Data: 2011-12-20 11:40:51
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Nie, że olewałeś.

    Aha, czyli wybralem sie osobiscie do firmy zeby nie bylo jazd z datami
    doreczen, faksami itd. a pozniej nagle moje wypowiedzenie szlag trafil?
    To moj obowiazek jest udowadnianie, ze wielbladem nie jestem?

    Natomiast interesujacy jest fakt, ze w sieci znalazlem wiele osob ktore
    maja ten sam problem z Allianzem i smierdzi mi to zarabianiem na tym
    procederze, tzn. ludzie wypowiadaja umowe, po pol roku po porzadkach
    wywalaja potwierdzenie nadania/kopie wypowiedzenia a po 1,5 roku
    dowiaduja sie o nakazie egzekucji bo mieli podwojne OC.

    Czemu jak nie oplacilem drugiej raty za poprzednie OC to wysylali mi
    upomnienie co 2 tygodnie na adres *zameldowania* a jak nie oplacilem nic z
    przedluzonej umowy nie dostalem juz nic tylko po jakims czasie wezwania
    od firm windykacyjnych? Czemu te wezwania szly na adres *zameldowania*
    a w sadzie zostal podany adres pod ktorym juz nie mieszkam?

    --
    Artur