  • Data: 2011-12-20 07:19:55
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-19 23:12, AZ pisze:
    > Witam,
    > Pytanie brzmi - czy to czasem nie podpada pod prokurature? Wyłudzenie i
    > fałszowanie dokumentów? W Internecie jest pełno ludzi z takim samym
    > problemem (ciekawe ilu nie ma potwierdzenia wypowiedzenia umowy), więc
    > można przypuszczać, że to celowa praktyka tej firmy. A sumienie nie
    > pozwala mi pozostawic sprawy na wyslaniu skanu rozwiazania umowy.
    >
    > Dzieki za pomoc.

    To nie wiem jak można tobie pomóc, skoro nie chcesz przedstawić dowodu w
    postaci wypowiedzenia umowy. Oczekujesz że w tej windykacji pracują
    wróżki? Teraz to i tak za późno. Pisz odwołanie do sądu przedstaw dowody
    i tyle. Teraz racja jest po ich stronie skoro mają papier sądowy. To
    oddadzą sprawę do komornika i na tym się skończy.